Przejdź do treści głównej

Wydarzenie warszawskiego III sektora "ZNAMY ZMIANY"


2017-10-13, 13:44
Zapraszamy na wydarzenie warszawskiego III sektora ”Znamy Zmiany” 22.11.2017
Czy wiesz, jakie zmiany będą obowiązywać we współpracy fundacji i stowarzyszeń z Urzędem m.st. Warszawy? Poznaj je podczas wydarzenia "ZNAMY ZMIANY – o nowych zasadach i narzędziach współpracy organizacji z miastem”. Zarejestruj się do 12 listopada!

Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych zaprasza organizacje pozarządowe działające na rzecz Warszawy i/lub osób w niej mieszkających na bezpłatne wydarzenie warszawskiego III sektora “ZNAMY ZMIANY – o nowych zasadach i narzędziach współpracy organizacji z miastem”. Już 22 listopada.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

► uzyskasz z pierwszej ręki informacje na temat zmian we współpracy pomiędzy organizacjami pozarządowymi i Urzędem m.st. Warszawy (gościnny udział p. Ewy Kolankiewicz, Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi)

► dowiesz się, jak napisać dobry wniosek o dotację

► poznasz Witkac – narzędzie, w którym składane są wnioski i rozliczane dotacje w miejskich konkursach

► uzyskasz informacje niezbędne do rozliczenia i napisania sprawozdania z realizacji zadania publicznego zgodnie z nowymi zasadami.

Oprócz tego:

► otrzymasz wyjątkową publikację o tym, jak promować swoją organizację w mediach społecznościowych

► skorzystasz z bezpłatnych porad związanych z prowadzeniem organizacji pozarządowej

► poznasz największe warszawskie projekty III sektora

► poznasz Warszawską Radę Pożytku.

PROGRAM WYDARZENIA

Najedź kursorem na tytuł sesji tematycznej w programie, by dowiedzieć się więcej na jej temat.

Program w wersji tekstowej można pobrać w dole strony.

GDZIE I KIEDY?

22 listopada (środa) godz. 14.00-19.00, Centrum Kreatywności Targowa, ul. Targowa 56 (miejsce dostosowane jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową).

DO KOGO SKIEROWANE JEST WYDARZENIE?

"Znamy Zmiany" to wydarzenie warszawskiego III sektora. Szczególnie zapraszamy:

  • organizacje pozarządowe działające na rzecz Warszawy i/lub osób w niej mieszkających, które mają już doświadczenie we współpracy finansowej z Urzędem m.st. Warszawy, ale chcą dowiedzieć się na temat obowiązujących zmian i narzędzi, a także uporządkować swoją wiedzę

  • organizacje, które dopiero myślą o rozpoczęciu współpracy finansowej z miastem

  • osoby planujące założyć stowarzyszenie lub fundację działające na rzecz Warszawy i/lub na rzecz osób w niej mieszkających.

JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ?

Aby wziąć udział w wydarzeniu, wypełnij formularz rejestracyjny [formularz wygasa po zakończeniu procesu rejestracji]. Na zgłoszenia czekamy do 12 listopada (niedziela). UWAGA: liczba miejsc ograniczona.

Istnieje możliwość skorzystania z:

☑ tłumacza/tłumaczki Polskiego Języka Migowego 

☑ opieki nad dziećmi podczas głównej części wydarzenia.

Prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu.

Podczas wydarzenia dostępna będzie pętla indukcyjna.

JAK UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI?

➜ Śledź aktualności na profilu FB.

➜ W razie jakichkolwiek pytań związanych z wydarzeniem, prosimy o kontakt z Natalią Klorek, , ​(22) 828 91 28.

O ORGANIZATORZE

Wydarzenie jest organizowane przez Stowarzyszenie Klon/Jawor w ramach Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych, współfinansowanego ze środków m.st. Warszawy.

Więcej na temat SCWO: warszawa.ngo.pl/scwo.

 


Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 4 0
Logo SCWOP