Przejdź do treści głównej

Warszawa. Szkolnie "Daj się polubić! Media społecznościowe dla NGO"

autor(ka): Liza Nema
2018-05-17, 08:49
płatne
Jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe do komunikacji z darczyńcami, wolontariuszami i innymi interesariuszami Twojej organizacji? Jak i co mówić do użytkowników social media, aby byli zainteresowani działaniami Waszej organizacji? Jakie treści najbardziej angażują użytkowników Facebooka? Jeśli szukasz odpowiedzi na te i szereg innych pytań, przyjdź 6 czerwca na szkolenie i poznaj tajniki skutecznego korzystania z Facebooka!

"Polska filantropia ma "akcyjny" charakter. Wspieramy raczej sporadycznie, przy okazji konkretnych wydarzeń. Dla jednej czwartej (25%) Polaków ogranicza się ona tylko i wyłącznie do jednokrotnego (w ciągu roku) wsparcia WOŚP. Gdyby pominąć te osoby - odsetek darczyńców spadłby z 52% do 27%."

www.fakty.ngo.pl

Funkcjonowanie organizacji pozarządowych i ich skuteczność w dużej mierze (a często w całości) zależy od zainteresowania i wsparcia zwykłych obywateli. Jak więc do nich dotrzeć, wzbudzić i utrzymać ich zainteresowanie? Media społecznościowe dają nam w tym zakresie najszersze możliwości, generując niewielkie koszty. Ale aby nasze działania były skuteczne musimy komunikować się w sposób przemyślany, dostosowany do odbiorcy, w pełni wykorzystując możliwości jakie daje nam Facebook, Instagram czy inne kanały.

PROFIL UCZESTNIKA: Przedstawiciel(ka) fundacji, stowarzyszenia lub biblioteki, który(a) chce się jak zaplanować skuteczną komunikację, docierającą do tych osób, które rzeczywiście są nią zainteresowane i budować z nimi trwałe, pozytywne relacje, przekładające się na efektywniejszą realizację celów Twojej organizacji

TRENERKA:

Katarzyna Wojciechowska

Absolwentka studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na Akademii Górniczo- Hutniczej. Prowadzi badania i przygotowuje analizy marketingowe dla klientów agencji - analizy rynku, konkurencji, grup docelowych, na ich podstawie budując strategie komunikacji marek. Prowadzi również szkolenia i warsztaty ze strategii komunikacji, Customer Journey i Customer Experience, między innymi na kierunku Marketing Internetowy na krakowskiej AGH. W pracy wykorzystuje przede wszystkim wiedzę z zakresu marketingu i psychologii, obecnych i prognozowanych trendów rynkowych.

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Organizacja pozarządowa to też marka.
  2. Odbiorcą komunikacji nigdy nie są "wszyscy".
  3. Komunikacja musi realizować konkretny cel.
  4. Nie trzeba być "wszędzie", trzeba być tam, gdzie są nasi odbiorcy.
  5. Media społecznościowe to nie tablica ogłoszeniowa.
  6. Komunikacja w mediach społecznościowych ma swoje zasady.

CENA SZKOLENIA:

Cena rynkowa*: Cena w Fundacji TechSoup: 1000-1500 zł 420 zł

*podobne szkolenia dla osób indywidualnych lub biznesu

Skąd ta różnica?
W Fundacji TechSoup nie organizujemy szkoleń dla zysku.
Cena szkolenia pokrywa koszty związane z organizacją szkolenia (wynagrodzenie trenera, sala, materiały, poczęstunek etc.) DODATKOWE INFORMACJE:

  • W czasie szkolenia zapewniamy kawę, herbatę, wodę, ciasteczka oraz obiad w przerwie
    (daj nam znać o szczególnych wymaganiach np. diecie wegetariańskiej, bezglutenowej itd).
  • Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
  • Na szkolenie należy przynieść swoje laptopy.

ORGANIZATOR:

  • Jesteśmy Fundacją TechSoup
  • Wspieramy organizacje pozarządowe w rozwoju poprzez oferowanie tańszego lub bezpłatnego oprogramowania, sprzętu komputerowego i szkoleń
  • Więcej szkoleń na: www.techsoup.pl/szkolenia

Maksymalna liczba uczestników: 15 osób. Decyduje kolejność wnoszenia opłat za szkolenie.

Fundacja TechSoup wspiera: organizacje pożytku publicznego, organizacje non-profit, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje pozarządowe, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje charytatywne i inne społecznie użyteczne organizacje. Tylko przedstawiciele powyższych organizacji mogą wziąć udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych w ramach odpłatnej działalności statutowej Fundacji TechSoup.


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: Fundacja TechSoup, ul. Bracka 25, 00-028 Warszawa, woj. mazowieckie
Data wydarzenia: 2018-06-06
Organizator:

Fundacja Techsoup

Adres:

Bracka 25, 00-028 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

Tel.:

662 185 481

E-mail:

kontakt@techsoup.pl

Www:

http://www.techsoup.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek