Przejdź do treści głównej

Warszawa. Szkolenie "Promocja w mediach społecznościowych, jak zjednać sobie ludzi i wywierać wpływ"

autor(ka): Marcin Wielgus
2018-05-16, 08:42
płatne
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Promocja w mediach społecznościowych, jak zjednać sobie ludzi i wywierać wpływ budowa i zarządzanie wizerunkiem osoby w mediach społecznościowych". Szkolenie odbędzie się 13 lipca 2018 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

PROMOCJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, JAK ZJEDNAĆ SOBIE LUDZI I WYWIERAĆ WPŁYW BUDOWA I ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM OSOBY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Data: 13 lipca 2018, 10:00 - 15:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 349 zł przy zgłoszeniu do 29 czerwca.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cele szkolenia: Wprowadzenie do zagadnienia budowy marki osobowej ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji i autopromocji w mediach społecznościowych (jak uniknąć błędów i robić to dobrze).

Korzyści ze szkolenia:

  • Uczestnik szkolenia uzyska całościowe spojrzenie na autopromocję w mediach społecznościowych.
  • Pozna narzędzia i techniki odkrywania potencjału własnej marki.
  • Pozna dobre praktyki komunikacji w social media i będzie wiedzieć jak reagować na trudne sytuacje.
  • Pozna najpopularniejsze kanały social media i najbardziej skuteczne techniki promocji treści.
  • Będzie wiedzieć jak zaplanować i zarządzać swoją autopromocję w social media.

Adresaci: Osoby będące reprezentantami organizacji, samorządów, liderzy, osoby odpowiedzialne za promocję osób w social mediach (dział promocji, dział komunikacji, dział PR, rzecznicy prasowi, osoby od marketingu) oraz wszystkich zainteresowanych tematem.

Prowadzący: Z wykształcenia socjolog, zawodowo strateg i konsultant z zakresu marketingu w mediach cyfrowych, mówca i trener, propagator storytellingu i producent video. Pomaga firmom, instytucjom i osobom budować jakościowe relacje ze swoim otoczeniem biznesowym i społecznym, bo wierzy w moc słów i wartość komunikacji. Ponad pięć lat temu założył agencję Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content w Polsce. W jej portfolio znajdują się takie marki jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Region Małopolska i Miasto Kraków. Spełnia się jako wykładowca, prelegent i opiekun merytoryczny dwóch oryginalnych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do budowania marki osobistej.
  2. Odkrywanie potencjału własnej marki osobistej (+ ćwiczenie).
  3. Poznanie grupy docelowej – narzędzia i techniki.
  4. Typowe błędy i dobre zasady promocji w social media.
  5. Jak rozmawiać w social media? Łatwe i trudne rozmowy (+ ćwiczenie).
  6. Formy obecności i dotarcia do odbiorców na Facebooku:
  1. Profil osobowy.
  2. Strona.
  3. Grupa.
  1. Inne wybrane platformy:
  1. Instagram.
  2. Twitter.
  3. LinkedIn.
  4. Strona www i blog.
  1. Przykłady tworzenia dobrego contentu:
  1. Statusy, notatki i komentarze.
  2. Linki, artykuły i publikacje.
  3. Grafiki, zdjęcia i inforgrafiki.
  4. Video i video live.
  1. Pomocne bezpłatne i płatne narzędzia działaniach w Internecie.
  2. Podsumowanie. Planowanie działań autopromocyjnych:
  1. Analiza potencjału własnej marki.
  2. Tworzenie koncepcji komunikacji.
  3. Dobór kanałów, contentu i technik.
  4. Tworzenie harmonogramu.
  1. Mierzenie i optymalizacja efektów.

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, Żurawia 43, 00-680 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie
Data wydarzenia: 2018-07-13
Organizator:

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze

Adres:

Żurawia 43, 00-680 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

Tel.:

22 351 93 26

Faks:

22 351 93 10

E-mail:

biuro@frdl.mazowsze.pl

Www:

http://frdl.mazowsze.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek