Przejdź do treści głównej

Warszawa. Szkolenie "Google Analytics i Google AdWords dla NGO - dobre wykorzystanie grantu"

autor(ka): Patrycja Jachna
2018-02-13, 08:48
płatne
Google Analytics i AdWords dla NGO
Twoje kampanie w ramach Google potrzebują więcej mocy? Chcesz analizować, co dzieje się na stronie internetowej Twojej organizacji? Fundacja TechSoup zaprasza na praktyczne szkolenie z obsługi Google Analytics i Google AdWords. 28 lutego w centrum Warszawy. Udział płatny.

CEL SZKOLENIA: Nauka obsługi oraz rozszerzenie wiedzy o narzędziach Google AdWords i Google Analytics

PROFIL UCZESTNIKA: Przedstawiciel(ka) fundacji, stowarzyszenia lub biblioteki, który(a) potrafi samodzielnie tworzyć kampaniereklamowe Google.

TRENER:

Krzysztof Wroński

Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę - sprzedawały produkty lub usługi. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Pisze artykuły i występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing, czy semKRK.

PLAN SZKOLENIA:

CZĘŚĆ I: GOOGLE ADWORDS
- Optymalizacja pod kątem zakładanych celów - Optymalizacja słów kluczowych - Optymalizacja reklam

CZĘŚĆ II: GOOGLE ANALYTICS
1. Wprowadzenie do Google Analytics
- poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics
- Interpretacja podstawowych danych i wskaźników
- łączenie z innymi narzędziami (AdWords, Search Console)
2. Konfiguracja celów
- wyznaczenie najważniejszych i trochę mniej ważnych celów witryny
- konfiguracja celów
3. Analiza pozyskiwanego ruchu
- analiza źródeł ruchu
- mierzenie skuteczności działań marketingowych
- odfiltrowanie ruchu spamowego
4. Analiza zachowań użytkowników
- segmentacja użytkowników ze względu na ich zachowania na stronie
- analiza przepływu użytkowników przez stronę
- tworzenie list remarketingowych.
5. Raportowanie
- tworzenie raportów standardowych - tworzenie raportów niestandardowych - udzielanie dostępu innym użytkownikom

CENA SZKOLENIA:

Cena rynkowa*: 1200 zł Cena w Fundacji TechSoup: 399 zł

*podobne szkolenia dla osób indywidualnych lub biznesu

Skąd ta różnica?
W Fundacji TechSoup nie organizujemy szkoleń dla zysku. Cena szkolenia pokrywa wynagrodzenia trenera oraz koszty związane z organizacją spotkań.

SZCZEGÓŁY:

Miejsce: Fundacja TechSoup (Bracka 25, Warszawa)
Data i godzina: 28 lutego 2018 (środa), 09:00-16:00 Cena: 399 zł brutto

REJESTRACJA:

Poprzez stronę: https://googleanalyticsdlango.evenea.pl/

ORGANIZATOR:

Jesteśmy Fundacją TechSoup. Wspieramy organizacje pozarządowe w rozwoju poprzez oferowanie tańszego lub bezpłatnego oprogramowania, sprzętu komputerowego i szkoleń. Więcej informacji: www.techsoup.pl

Maksymalna liczba uczestników to 13 osób, decyduje kolejność zgłoszeń. Zapraszamy!


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: Fundacja TechSoup, Bracka 25, Warszawa,
Data wydarzenia: 2018-02-28
Organizator:

Fundacja Techsoup

Adres:

Bracka 25, 00-028 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

E-mail:

kontakt@techsoup.pl

Www:

http://www.techsoup.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek