Przejdź do treści głównej

Warszawa. Webinarium SCWO "Jak ekonomizować działania organizacji - zagadnienia wstępne"

autor(ka): Joanna Krasnodębska
2017-12-08, 08:57
bezpłatne
Webinarium SCWO "Jak ekonomizować działania organizacji - zagadnienia wstępne": 14 grudnia 2017 w godz. 14.00 - 15.30. Stowarzyszenie BORIS zaprasza wszystkich przedstawicieli i przedstawicielki organizacji, którzy poszukują sposobów na finansowanie swoich działań.

Zapraszamy wszystkich działaczy i działaczki pozarządówki, którzy poszukują nowych źródeł finansowania działalności swoich organizacji, pieniędzy na pokrycie kosztów, które nie są związane z realizacji projektów, marzą o pieniądzach na rozwój organizacji i zespołu, na realizację coraz to nowych pomysłów.

Na webinarium dowiesz się:

  • po co podejmować działania w stronę ekonomizacji części zadań organizacji.
  • od czego i jak zacząć ekonomizację w NGO
  • jakie są podstawowe formy przez które NGO mogą się ekonomizować.

Poruszymy następujące zagadnienia:

  • Po co ekonomizować część zadań w organizacji?
  • Wszystko zaczyna się w głowie czyli decyzja Zarządu: Czy i kto się tym zajmie w naszej organizacji.
  • Analiza zasobów wewnętrznych i potencjału organizacji pod kontem działań ekonomicznych.
  • Diagnoza otoczenia organizacji oraz runku w kontekście potrzeb i nisz, które mogłyby być zaspokojone przez działania organizacji.
  • Plan działania i realizacja czyli: Kto zarządza i dba o klientów? Co dokładnie oferujemy i w jakiej cenie? W jaki sposób zadbamy o płynność przedsięwzięcia?
  • Wybór formy ekonomizacji jako jeden z elementów planowania – czyli jaka forma byłaby dla organizacji najbardziej korzystna w momencie startu.

OSOBA PROWADZĄCA

Katarzyna Bryczkowska – doradczyni Kluczowa OWES Zachód, Stowarzyszenie BORIS. Certyfikowana trenerka programu Rady Europy z zakresu Dobrego Rządzenia, dyplomowana coacherka, doradczyni w zakresie przedsiębiorczości, tworzenia biznesplanów, obszarze zarządzania poprzez wartości i budowania kultury wewnątrzorganizacyjnej. Andragog, absolwentka Wydziału Pedagogicznego UW oraz CSR - Strategia Odpowiedzialnego Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego.

Aby wziąć udział w webinarium 8 kroków:

1. Kliknij link do rejestracji i zarejestruj się:

http://bit.ly/2nnVMHC

2. Podaj uważnie swój adres e-mail.

3. Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do naszego webinarium.

4. W dniu webinarium kliknij link lub zielone hasło „dołącz” z powyższego e-maila.

5. Zachęcamy, aby dołączyć do nas na kwadrans przed startem webinarium – to idealny czas, aby sprawdzić jakość swojego połączenia lub oswoić się z webinarium.

6. Dopóki nie rozpoczniemy spotkania na żywo, będziesz oczekiwał/-a w tzw. „poczekalni” – gdzie możesz przeczytać krótkie info o zaproszonym ekspercie.

7. Jeśli korzystasz ze Skype, koniecznie wyloguj się na czas udziału w webinarium, gdyż może to być przyczyną zakłóceń w odbiorze.

8. Jakiego sprzętu potrzebuję, aby wziąć udział w webinarium?

  • wystarczy komputer z dostępem do Internetu
  • zasadniczo nie potrzebujesz żadnego specjalnego oprogramowania, ważne abyś miał/a zainstalowany aktualny bezpłatny Adobe® Flash® Player 11.3 (link tutaj: https://get.adobe.com/pl/flashplayer/ )
  • Jeśli korzystasz z system operacyjnego Linuks, to warunkiem udziału w webinarium jest to, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, która ma wbudowany Flash.
  • Jeżeli chcesz uczestniczyć w webinarium na tablecie lub smartfonie, to pobierz wcześniej odpowiednią bezpłatną aplikację:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.implix.clickmeetingmobile

iPad, iPhone: https://itunes.apple.com/us/app/clickmeeting-online-meetings/id503160300?ls=1&mt=8

Blackberry: https://appworld.blackberry.com/webstore/content/90207/?lang=EN

Po pobraniu aplikacji, wpisz kod PIN, który otrzymasz w e-mailu potwierdzającym rejestrację na webinarium.

Uwaga: Ilość miejsc jest ograniczona do 100 osób uczestniczących. Decyduje kolejność logowania do pokoju webinaryjnego w dniu webinarium – osoba logująca się jako 101 nie będzie już miała możliwości udziału. Data rejestracji nie ma więc związku z liczbą miejsc.

Osoba do kontaktu: Joanna Krasnodębska 22 620 31 92, Stowarzyszenie BORIS.

Webinarium realizowane jest przez Stowarzyszenie BORIS, w ramach projektu „Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych”, współfinansowanego ze środków m.st. Warszawy. 




Poznaj ofertę SCWO: warszawa.ngo.pl/scwo



Miejsce: Warszawa
Data wydarzenia: 2017-12-14
Organizator:

Stowarzyszenie Biuro Obsługi Ruchu Inicjatyw Społecznych BORIS

Adres:

Warecka 4/6, 00-040 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

Tel.:

22 624 02 80

E-mail:

boris@boris.org.pl

Www:

http://www.boris.org.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • ekonomia, rynek pracy
  • ekonomizacja
  • przedsiębiorczość
  • wspieranie przedsiębiorczości
  • zarządzanie