Przejdź do treści głównej

Warszawa. Szkolenie "Daj się polubić! Media społecznościowe dla NGO - strategia działań"

autor(ka): Patrycja Jachna
2018-01-10, 07:01
płatne
Szkolenie Media społecznościowe dla NGO
Jak używać Facebooka, Instagrama czy Snapchata w swojej organizacji? W jaki sposób budować relacje ze swoimi odbiorcami i wyróżniać się w tłumie? Dowiedz się, jak opracować strategię działań w mediach społecznościowych podczas szkolenia 26 stycznia w Fundacji TechSoup w Warszawie. Udział płatny. Zapraszamy!

CEL SZKOLENIA:

Umiejętność zaplanowania skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych w celu docierania do konkretnej grupy odbiorców i budowania z nimi trwałych, pozytywnych relacji, przekładających się na efektywniejszą realizację misji organizacji.

TRENERKA: Katarzyna Wojciechowska

Strategy Planner w Offon Agency i absolwentka studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na Akademii Górniczo Hutniczej. Prowadzi badania i przygotowuje analizy marketingowe dla klientów agencji - analizy rynku, konkurencji, grup docelowych, konstruowanie person, na ich podstawie budując strategie komunikacji marek. Prowadzi również szkolenia i warsztaty z tej tematyki, między innymi na kierunku Marketing Internetowy na krakowskiej AGH. W pracy wykorzystuje przede wszystkim wiedzę z zakresu marketingu i psychologii konsumenta. Zwolenniczka podejścia omnichannel jako jedynego umożliwiającego spójną i efektywną komunikację trafiającą w potrzeby klienta.

PLAN SZKOLENIA: Organizacja pozarządowa to też marka.

  • Jak stworzyć wyróżniający się wizerunek organizacji – wskazówki poparte przykładami.
  • Jak przełożyć wizerunek organizacji na jej komunikację – unikalny styl i ton.
  • Organizacja funkcjonuje w określonym środowisku – jakie to ma znaczenie dla jej komunikacji?

    Odbiorcą komunikacji nigdy nie są „wszyscy”.
  • Kto angażuje się w działania prospołeczne – segmentacja społeczeństwa, cechy osób zainteresowanych komunikacją organizacji pozarządowych.
  • Motywacje i potrzeby odbiorców komunikacji – jak je wykorzystać w budowaniu relacji.
  • Budowanie persony – dlaczego łatwiej rozmawiać z konkretną osobą.
  • Pozyskiwanie nowych odbiorców – jak do nich docierać w mediach społecznościowych.

    Komunikacja musi realizować konkretny cel.
  • Cele organizacji jako podstawa projektowania komunikacji – jakie cele możemy realizować za pomocą komunikacji w mediach społecznościowych.
  • Jak zaprojektować komunikację w mediach społecznościowych krok po kroku – wykorzystanie insightu konsumenckiego i big idei, konstrukcja bazującej na nich komunikacji.
  • Integracja komunikacji w różnych kanałach – jak uzyskać lepszy efekt, wykorzystując wiele możliwości dotarcia do odbiorcy.

    Nie trzeba być „wszędzie”, trzeba być tam, gdzie są nasi odbiorcy.
  • Potencjał poszczególnych mediów społecznościowych dla komunikacji organizacji pozarządowych.
  • Wskazówki doboru kanałów – jak sprawdzić, gdzie są nasi odbiorcy i gdzie powinniśmy być obecni.

    Media społecznościowe to nie tablica ogłoszeniowa.
  • Zasady tworzenia angażujących treści do mediów społecznościowych – jak ustrzec się przed publikowaniem wyłącznie „bieżących informacji”.
  • Dostosowanie treści do specyfiki kanału komunikacji – dlaczego powielanie tych samych treści w różnych mediach społecznościowych jest błędem.

    Komunikacja w mediach społecznościowych ma swoje zasady.
  • Budowanie i podtrzymywanie bliskich relacji z odbiorcami – jakie działania w tym pomagają.
  • Technikalia, które bywają problemem – gdzie szukać aktualnych informacji o wymiarach grafik, zasadach tworzenia reklam itd.

    Jeśli nie mierzysz wyników, nie wiesz czy osiągasz cele.
  • Wskaźniki pozwalające na pomiar efektywności działań – na co zwracać szczególną uwagę.
  • Narzędzia wspomagające monitorowanie efektywności komunikacji

CENA SZKOLENIA:

Cena rynkowa*: 1020 zł Cena w Fundacji TechSoup: 359 zł

*podobne szkolenia dla osób indywidualnych lub biznesu

Skąd ta różnica?

W Fundacji TechSoup nie organizujemy szkoleń dla zysku. Cena szkolenia pokrywa wynagrodzenia trenera oraz koszty związane z organizacją spotkań.

SZCZEGÓŁY:

Data: 26 stycznia 2017 (piątek)
Czas trwania: 9:00 - 17:00 Koszt: 369 zł brutto Miejsce: Fundacja TechSoup, ul. Bracka 25, Warszawa

W trosce o jak największą efektywność szkolenia i komfort osób uczestniczących, liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

REJESTRACJA: Aby się zarejestrować wypełnij ten formularz.

W czasie szkolenia zapewniamy: kawę, herbatę, wodę, ciasteczka oraz obiad w przerwie (daj nam znać o swoich preferencjach np. diecie wegetariańskiej, bezglutenowej itd). Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

Zapraszamy https://www.techsoup.pl/pl/item-details/2191/szkolenie-daj-sie-polubic-media-spolecznosciowe-dla-ngo


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: Fundacja TechSoup, Bracka 25, Warszawa,
Data wydarzenia: 2018-01-26
Organizator:

Fundacja Techsoup

Adres:

Bracka 25, 00-028 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

E-mail:

szkolenia@techsoup.pl

Www:

http://www.techsoup.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek