Przejdź do treści głównej

Warszawa. SCWO: Seminarium "Jak przygotować strategię marketingu internetowego?"

autor(ka): Marlena Skalska
2017-09-04, 15:55
bezpłatne
archiwalne
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego zaprasza reprezentantów warszawskich organizacji oraz spółdzielni socjalnych na bezpłatne seminarium "Jak przygotować strategię marketingu internetowego?", które odbędzie się 18 września w godzinach 10.00-13.00 w siedzibie Fundacji FRSO.

Zapraszamy organizacje działające na rzecz Warszawy i osób w niej mieszkających na bezpłatne seminarium "Jak przygotować strategię marketingu internetowego?". Podczas spotkania postaramy się odpowiedzień na pytania:

  • Czym jest strategia marketingowa i dlaczego warto ją przygotować?
  • Jakie są główne elementy strategii marketingowej?
  • Z jakich narzędzi skorzystać w celu stworzenia strategii marketingowej?
  • Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
  • Jak wdrożyć strategię w życie?

Kiedy? 18 września (poniedziałek) w godz. 10.00-13.00

Seminarium poprowadzi Agata Chmielewska.

Aby zapisać się na seminarium, prosimy u wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Wydarzenie jest organizowane w ramach Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych, współfinansowanego ze środków m.st. Warszawy.




Poznaj ofertę SCWO: warszawa.ngo.pl/scwo



Miejsce: Siedziba Fundacji FRSO, Kłopotowskiego Ignacego (Księdza Ignacego Kłopotowskiego), nr.6 lok.61, 03-717 Warszawa-Praga-Północ, woj. mazowieckie
Data wydarzenia: 2017-09-18
Organizator:

Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego

Adres:

Kłopotowskiego 6 59/60, 03-717 Warszawa-Praga-Północ, woj. mazowieckie

Tel.:

22 616 33 16

E-mail:

frso@frso.pl

Www:

http://www.frso.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek