Przejdź do treści głównej

Warszawa. SCWO: Seminarium "E-mail marketing jako skuteczne narzędzie promocji"

autor(ka): Marlena Skalska
2017-09-04, 08:55
bezpłatne
archiwalne
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego zaprasza reprezentantów warszawskich organizacji oraz spółdzielni socjalnych na bezpłatne seminarium "E-mail marketing jako skuteczne narzędzie promocji", które odbędzie się 13 września w godzinach 10.00-13.00 w siedzibie Fundacji FRSO.

Zapraszamy organizacje działające na rzecz Warszawy i osób w niej mieszkających na bezpłatne seminarium "E-mail marketing jako skuteczne narzędzie promocji". Podczas spotkania postaramy się odpowiedzień na pytania:

  • Dlaczego e-mail marketing jest skutecznym narzędziem promocji?
  • Jak zacząć przygodę z e-mail marketingiem?
  • Jaki program do wysyłki newsletterów i maili wybrać?
  • Jak stworzyć newsletter, który spełni swoje zadanie?
  • Jak mierzyć działania e-mail marketingowe?

Kiedy? 13 września (środa) w godz. 10.00-13.00

Seminarium poprowadzi Agata Chmielewska.

Aby zapisać się na wydarzenie, prosimy o uzupełnienie formularza rejestracyjnego.

Wydarzenie jest organizowane w ramach Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych, współfinansowanego ze środków m.st. Warszawy.

 




Poznaj ofertę SCWO: warszawa.ngo.pl/scwo



Miejsce: Siedziba Fundacji FRSO, Kłopotowskiego Ignacego (Księdza Ignacego Kłopotowskiego), nr.6 lok.61, 03-717 Warszawa-Praga-Północ, woj. mazowieckie
Data wydarzenia: 2017-09-13
Organizator:

Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego

Adres:

Kłopotowskiego 6 59/60, 03-717 Warszawa-Praga-Północ, woj. mazowieckie

Tel.:

22 616 33 16

E-mail:

frso@frso.pl

Www:

http://www.frso.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek