Przejdź do treści głównej

Konkurs S3KTOR 2016 - głosowanie na projekt Fundacji Humanity in Action Polska!

autor(ka): Alicja Łuczyńska
2017-07-10, 11:15
archiwalne
Konkurs S3KTOR, poświęcony dla najlepszych warszawskich inicjatyw pozarządowych nominował fundację Humanity in Action Polska za grę miejską "Ze Snapchatem po Żydowskiej Warszawie". Zachęcamy do oddania głosu w kategorii "Projekt nowatorski" na nasz projekt do 21 lipca - Wasze głosy wiele dla nas znaczą i utwierdzają w przekonaniu, że wspólnymi siłami możemy zmieniać świat!

Drogie i Drodzy!

Ekscytujące wieści! Nasze działania po raz kolejny zostały zauważone, docenione i wyróżnione – zostaliśmy ponownienominowani w konkursie S3KTOR miasta stołecznego Warszawy na najlepszą warszawską inicjatywę pozarządową – tym razem w kategorii projektu NOWATORSKIEGO za grę miejską Ze Snapchatem po Żydowskiej Warszawie, która powstała w trakcie trwania projektu Wymiany na rzecz Zmiany.


Nagroda S3KTOR przyznawana jest co roku najbardziej innowacyjnym, pomysłowym praktykom warszawskim – w tym roku nominowano aż 15 wyróżniających się projektów, w tym grę miejską, którą stworzył Mateusz Wojcieszak (autor startupu „Hejt_Alert”) przy wsparciu zespołu projektowego Fundacji Humanity in Action Polska (m.in.: Grażyna Baranowska, Monika Mazur-Rafał, Magda Szarota, Przemek Iwanek, Magda Małczyńska-Umeda, Jagna Kofta i Alicja Podbielska).

Na czym polega gra miejska Ze Snapchatem po Żydowskiej Warszawie?

Obecnie życie codzienne coraz bardziej przenosi się do Internetu. Większość spraw załatwiamy on-line: robimy zakupy, komunikujemy się ze znajomymi przez Messengera, wysyłamy zdjęcia z koncertu przez Snapchata, czy obserwujemy ulubione gwiazdy muzyki za pośrednictwem Instagrama. A czemu by nie wykorzystać potencjału tych aplikacji również do nauki, do poznawania nowych miejsc i historii?

Fundacja Humanity in Action Polska w ramach projektu pt. „Wymiany na rzecz zmiany” opracowała, przetestowała i udostępniła interaktywną grę miejską po warszawskim Muranowie dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

Uczniowie i uczennice mogą się zaangażować w edukacyjny spacer po mieście połączony z poznawaniem najbliższej okolicy oraz współczesnych lokalizacji związanych z historią i kulturą Żydów polskich. W trakcie spaceru uczestnicy i uczestniczki odkrywają miejsca odpoczynku, rekreacji, poszerzania swojej wiedzy, krzyżowania się kultur, a za pomocą aplikacji Snapchat mogą dzielić się tą wiedzą ze swoimi znajomymi. Trasa gry przebiega przez teren wokół Muzeum POLIN, ulice Andersa, Nowolipki, Tłomackie oraz Bohaterów Getta. Rozwiązanie zadań przy punktach polega na kreatywnym sposobie zaangażowania swoich followersów (obserwujących w aplikacji Snapchat) do odwiedzenia tych miejsc w przyszłości. Uważamy, że za pomocą takiego narzędzia możemy realnie przyczynić się do kształtowania wśród młodzieży postaw otwartości na ”Innych”.

Jeśli podoba Wam się ten projekt – zagłosujcie na niego do 21 lipca!

Jak zagłosować?

1)Wejdź na link: http://ngo.um.warszawa.pl/konkurs-sektor2016/

2)Wybierz kategorię NOWATORSKI

3)Znajdź naszą grę na liście i zaznacz ją

4)Wypełnij krótki formularz (imię, nazwisko, adres e-mail) i zaznacz, że nie jesteś robotem J

5)Po oddaniu głosu sprawdź swojego maila – kliknij w link weryfikujący, aby twój głos został uznany jako WAŻNY.

Pozdrawiamy!


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Źródło: Fundacja Humanity In Action Polska
Data wydarzenia: od 2017-07-10 do 2017-07-21
Organizator:

Fundacja Humanity In Action Polska

Adres:

Konwiktorska 7 lok. 43/7, 00-216 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

Tel.:

22 635 01 50

Faks:

22 635 01 50

E-mail:

poland@humanityinaction.org

Www:

http://www.humanityinaction.org 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • edukacja
  • edukacja kulturalna
  • historia
  • kultura
  • młodzież
  • mniejszości narodowe i etniczne
  • wielokulturowość