Przejdź do treści głównej

Warszawa. Szkolenie "Budowanie marki w Internecie - dobre praktyki i know-how dla NGO"

autor(ka): Patrycja Jachna
2017-07-07, 13:07
płatne
archiwalne
Szkolenie Budowanie marki dla NGO
Fundacja TechSoup zaprasza na praktyczne szkolenie z budowania marki organizacji pozarządowej w Internecie. Zajęcia odbędą się 15 lipca 2017 w Warszawie. Udział płatny. Spotkanie poprowadzą ekspertki, które swoje doświadczenie zdobyły m.in. w Stowarzyszeniu WIOSNA!

Dlaczego niektóre organizacje pozarządowe są powszechnie znane, lubiane i polecane, a o innych rzadko się słyszy? Jak komunikować się z wolontariuszami, darczyńcami i sympatykami organizacji w Internecie? Poznajcie dobre praktyki budowania marki w Internecie z naszymi ekspertkami, które swoje doświadczenia zdobyły w Stowarzyszeniu WIOSNA!

TRENERKI: Agata Knapek

Doświadczenie w digital marketingu zdobyła w Stowarzyszeniu WIOSNA, będąc szefem zespołu marketingu i komunikacji m.in. SZLACHETNEJ PACZKI i AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Odpowiadała za komunikację, integrację działań marketingowych, prowadzenie kampanii społecznych i fundraisingowych. Specjalizowała się w projektowaniu i optymalizacji stron internetowych Stowarzyszenia pod kątem użyteczności. Współtworzyła nagradzane kampanie społeczne m.in. Szlachetny Projekt Filmowy (Nagroda Kampanii Społecznej Roku 2015). Obecnie Content Marketing Manager w agencji performance Novem.

Anna Piwowarczyk

Od 10 lat czynnie zaangażowana w wolontariat w organizacjach pozarządowych. Przez ponad 3 lata zawodowo związana ze Stowarzyszeniem WIOSNA. Nagrodzona przez branżę public relations PRotonem 2015 w kategorii "Debiut w PR". Współtwórczyni kampanii społecznych docenionych w branży i szeroko komentowanych w sieci: m.in. Szlachetny Projekt Filmowy (Nagroda Kampanii Społecznej Roku 2015) oraz Akcja "Blogerzy i Youtuberzy dla AKADEMII PRZYSZŁOŚCI". Swoim doświadczeniem chętnie dzieli się na konferencjach - prelegentka Sektora 3.0 2016 i TechKlubu, panelistka Blog Conference Poznań 2016, wykładowca WSE w Krakowie. Obecnie Digital Media Strategist w agencji kreatywnej MDI Group.

PLAN SPOTKANIA:

  1. Media społecznościowe, czyli siła ludzi:
    - strategia komunikacji w social media;
    - synergia działań;
    - sposoby na angażowanie społeczności;
    - przykłady dobrych praktyk w organizacjach.
  2. Influencer Marketing, czyli siła wpływu:
    - sposoby pozyskania influencerów do współpracy z NGO;
    - budowanie relacji w świecie online;
    - przykłady dobrych praktyk w organizacjach.
  3. Content Marketing, czyli siła treści:
    - strategie contentowa w 5 krokach;
    - dobieranie odpowiednich narzędzi do ustalonych celów;
    - mierzenie efektów na poszczególnych etapach realizowanie strategii.
  4. Skuteczny landing page, czyli siła strony internetowej:
    - dobre praktyki projektowania strony;
    - ścieżka wpłat - miejsce decyzji;
    - przykłady testów użyteczności.
  5. Ćwiczenia dla organizacji pozarządowych.

SZCZEGÓŁY:

Data: 15 lipca 2017 (sobota)
Czas trwania: 09:00 – 15:00
Koszt: 369 zł brutto za osobę
Miejsce: TechSoup Polska
ul. Bracka 25, Warszawa W trosce o jak największą efektywność szkolenia i komfort osób uczestniczących, liczba miejsc jest ograniczona (maksymalna liczba uczestników to 12 osób). Decyduje kolejność zgłoszeń.

REJESTRACJA:

Aby się zarejestrować wypełnij ten formularz.

W czasie szkolenia zapewniamy: kawę, herbatę, wodę, ciasteczka oraz obiad w przerwie (daj nam znać o swoich preferencjach np. diecie wegetariańskiej, bezglutenowej itd). Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

Zapraszamy!


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: Fundacja TechSoup, Bracka 25, Warszawa,
Data wydarzenia: 2017-07-15
Organizator:

Fundacja Techsoup

Adres:

Bracka 25, 00-028 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

E-mail:

kontakt@techsoup.pl

Www:

http://www.techsoup.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek