Przejdź do treści głównej

Warszawa. Szkolenie "Social media i content marketing dla samorządów lokalnych i instytucji publicznych"

autor(ka): Szymon Pelinko
2017-05-16, 08:47
płatne
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Social media i content marketing dla samorządów lokalnych i instytucji publicznych". Szkolenie odbędzie się 29 czerwca 2017 w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

SOCIAL MEDIA I CONTENT MARKETING DLA SAMORZĄDÓW LOKALNYCH I INSTYTUCJI PUBLICZNYCH

Data: 29 czerwca 2017, 10:00 - 15:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 349 zł przy zgłoszeniu do 15 czerwca.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cele i korzyści ze szkolenia:

  • Prezentacja roli i wagi mediów społecznościowych we współczesnej, cyfrowej komunikacji.
  • Wskazanie najważniejszych narzędzi komunikacji w mediach społecznościowych oraz sposobów ich praktycznego wykorzystania.

W ramach szkolenia, uczestnicy zdobędą wiedzę na temat możliwości marketingowych popularnych platform i narzędzi społecznościowych. Dowiedzą się, w jaki sposób zarządzać obecnością marki w serwisach społecznościowych oraz jak z nich korzystać, aby maksymalizować efekty działań promocyjnych.

Struktura zajęć to przede wszystkim informacje na temat podstawowych założeń, statystyk i funkcjonalności serwisów. Każdy blok będzie poparty przykładami (case studies). Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się lepiej rozumieć funkcjonalności poszczególnych platform oraz motywacje i potrzeby użytkowników w nich obecnych, a także tworzyć strategię działań marketingowych będących odpowiedzią na problemy komunikacyjne i potrzeby organizacji w zależności od konkretnych celów, pożądanych do osiągnięcia. Uczestnik nabędzie podstawowe umiejętności w zakresie:

  • Doboru narzędzi społecznościowych.
  • Tworzenia strategii kontentowej i wyznaczenia miejsca serwisów społecznościowych na tle innych narzędzi.
  • Mierzenia efektów działań w wybranych serwisach społecznościowych.

Uczestnicy szkolenia zyskają kompetencje niezbędne do prowadzenia działań promocyjnych marek w mediach społecznościowych oraz wyciągania wniosków z tych działań. Szkolenie pozwoli na poszerzenie horyzontów i wiedzy na temat narzędzi social media i umiejscowienie w swojej strategii komunikacyjnej roli serwisów społecznościowych, które mają coraz większe znaczenie w budowaniu widoczności marki i dystrybucji informacji w sieci.

Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych.
  • Przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych.
  • Reprezentanci organizacji turystycznych.
  • Pracownicy organizacji pozarządowych.
  • Przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Prowadzący: Absolwent socjologii o specjalności multimedia i komunikacja społeczna na Wydziale Humanistycznym AGH. Studiował również filmoznawstwo oraz organizację produkcji filmu i komunikatów audiowizualnych. Wieloletni prezes Filmoznawczego Koła Naukowego AGH, członek Koła Naukowego Studentów Socjologii oraz Media Frame. Twórca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Współtwórca koncepcji komunikacji m. in. dla marki Małopolska w social media. W ramach zespołu autorskiego Agencji Promocji Miast i Regionów, współautor „Programu promocji turystycznej województwa wielkopolskiego w Internecie”. . Podczas swojej 8-letniej przygody z social media i content marketingiem, zdążył wybudować agencję Social Frame, w której portfolio znajdują się obecnie takie marki jak: Małopolska, Miasto Kraków, RMF Maxxx, Wydawnictwo Znak, sieć hoteli Ibis i Bytom.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do social media i content marketingu.
  2. Wprowadzenie do strategii komunikacji.
  3. Facebook i reklama.
  4. Obsługa klienta.
  5. Instagram, Twitter, Snapchat i YouTube.
  6. Zaplanowanie działań komunikacyjnych w social media – warsztat.

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, Żurawia 43, 00-680 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie
Data wydarzenia: 2017-06-29
Organizator:

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze

Adres:

Żurawia 43, 00-680 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

Tel.:

22 351 93 06

Faks:

22 351 93 10

E-mail:

biuro@frdl.mazowsze.pl

Www:

http://frdl.mazowsze.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek