Przejdź do treści głównej

Warszawa. Szkolenie "Google Ad Grants dla NGO" dla zaawansowanych

autor(ka): Patrycja Jachna
2017-03-13, 08:46
płatne
archiwalne
Szkolenie Google Ad Grants dla NGO dla zaawansowanych już 22 marca w Warszawie w siedzibie TechSoup Polska (Bracka 25). Udział płatny.

Zapraszamy na zaawansowane szkolenie z Google Ad Grants. Jeśli już wiecie, jak korzystać z grantu Google dla NGO, to na tym szkoleniu będziecie mogli doskonalić swoje umiejętności!

Już od 2 lat TechSoup jest wyłącznym partnerem programu Google dla Organizacji Non-Profit. Pomagamy organizacjom pozarządowym w całej Polsce w uzyskaniu bezpłatnego dostępu do Google Apps, Ad Grants czy specjalnego kanału YouTube.

W marcu zapraszamy na zaawansowane szkolenie z Google Ad Grants.

Szkolenie poprowadzi Adam Grabowski z agencji Wild Moose.

Program szkolenia zaawansowanego:

  • Łączenie konta AdWords z Google Analytics
  • Tworzenie celi w Google Analytics
  • Tworzenie filtrów w Google Analytics
  • Tworzenie list remarketingowych
  • Raportowanie w Google Analytics

W trosce o jak największą efektywność szkolenia i komfort osób uczestniczących, liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Data: 22 marca 2017 (środa)

Czas trwania: 9.00 – 15.00

Koszt: 399 zł brutto / osobę

Miejsce: TechSoup Polska, ul. Bracka 25, Warszawa

Zapisy poprzez formularz w tym miejscu.

Zapraszamy! Zespół TechSoup Polska


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: TechSoup Polska, Bracka 25, 00-028 Warszawa, woj. mazowieckie
Data wydarzenia: 2017-03-22
Organizator:

Fundacja Techsoup

Adres:

Bracka 25, 00-028 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

E-mail:

kontakt@techsoup.pl

Www:

http://www.techsoup.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • fundusze, fundraising, finansowanie
  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek